Articole

  • Cum sa mancam mai multe legume?
    Oamenii cu care lucrez vin adesea cu intrebarea: cum pot face sa mananc mai multe legume intr-un mod placut, fara sa simt ca repet aceleasi garnituri si salate? Desi stim ca trebuie sa avem la mesele principale (sau macar la pranz si cina) legume incluse, nu toti suntem suficient de creativi cat sa diversificam si … Citește mai mult
  • Vitamina D si slabitul
    Exista o legatura intre vitamina D si slabit? Istoria descoperirii vitaminei D incepe in 1920, dupa o lunga munca de cercetare in cautarea remediului impotriva rahitismului. Ce este vitamina D? Vitamina D este una dintre cele 13 vitamine descoperite la inceputul secolului XX de catre medicii care studiau afectiunile rezultate ca urmare a uor deficiente … Citește mai mult
  • Cu echilibru, in noul an
    Bine v-am gasit in noul an! Indiferent daca aveti rezolutii pentru 2020 sau daca nu v-ati propus realizari, mancatul sanatos si echilibrat trebuie sa fie o prioritate pentru noi toti. Nu ma gandesc la felul acela compusiv/obsesiv (cantarit alimente, cumparat doar produse bio – sunt doar cateva exemple). Din contra, as vrea sa avem in … Citește mai mult
  • Cate mese ar trebui sa avem zilnic?
    Cred ca, daca incercam sa cautam pe internet raspunsul la aceasta intrebare, vom gasi sute, poate chiar mii de articole in care diversi specialist in nutritie ne vor recomanda sa avem 3 mese si 2 gustari si care vor spune ca micul dejun este principal masa a zilei. Desi sunt una dintre persoanele careia i … Citește mai mult
  • Pachet planuri alimentare si masaje
    Se apropie primavara si toate ne dorim sa aratam si sa ne simtim mai bine. In colaborare cu salonul Yummy Mummy, am gandit cateva pachete care sa vina in intampinarea nevoilor voastre de slabire si tonifiere. Pachetele oferite sunt urmatoarele: 1. 4 planuri alimentare saptamanale pentru slabit si 4 sedinte saptamanale de masaj anticelulitic – … Citește mai mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *